Sevgiliye Denir ki *.* Sevgine Aşığım,Aşkını Seviyorum...

12 Temmuz 2010 Pazartesi

AY EM AT RUH TATİLİ ŞEYSİ


Tıkanıp kaldığım konulara engel nedendir?Neden,neden diyince muhalif olmak bu kadar heyecan verir ki bana?

Hiç anlamış değilim,verilen sadece beden ve ruhun içinde yaşamak ta neyin nesi?...

Hani kadim bilgiler ya da bilgeler derler ya,en basit örneğiyle,içine yolculuk en uzun yolculuktur...Sen eğer bu yolculuğunda,enerjiye akarsan,otomatikman bütün bunları sorgulamayı bırakacaksındır.(tamam otomatikman demediniz,ben güncelime uysun
diye ekledim.Gülücük,ehehe)

Senin bana biçtiğin kılıfın belli.(burada Sen,artık neye karşılık geliyorsan; insanların inanç ya da düşünüş durumuna göre?)Baksana,falları doğru bilenler oldukça,en büyük kanıtı bana sunmuş oldun.Bir de rüyalar kaçınılmaz elbet.Kısaca bunlara hisler yumağı
diyelim.Alimallah daha sırada altıncı hisler var.

Senin izlerin,ruhumuzda zaten varsa,ben neden sorgulamak istiyorum peki?
Ah evet,insanlık,mantık sınırına geldi ve ben de bu devirde doğdum değil mi?

Herşey senin nezdinde kabul görüyor bence.Enerjiye akanlardan tut ta,en aptal ya da
en cahil dediğimiz kişilere varana kadar.Bu da ayrımcılığa girdi ya neyse hööfff:(

Buraya kadar tamam.Bu senin keyfin.Ya peki benim sorularım?"Bir ben var ki benden
içeri"evet...Sonra?İşte burada sonraya geçiş yasağım var.Önce ben,meditasyon yapayım,
içime akayım,güzelleşeyim,zaten sonra diye birşey olmayacak öyle değil mi?Salınacam
ve bütün sorun olarak gördüklerim birbir neticeye ulaşacak.

Peki o zaman bir düşünsene.Hayır tamam,ben düşünüyorum.Evet antinkuntin
bir düşünsene,ya hayatta iken,kadimlerimiz olmasa ne yapacaktık?Yol göstericiler
olmasaydı ne olacaktı?Hoş olan da bu ya,onların izinden henüz gitmedim.Bu da ayrı
bir konu...

Mesela,Mayalar takvimlerle uğraşmış.Şu dönem şu geçişi yaşayacağız.Efendim şu geçişten
sonra,şöyle bir geçişe doğru uzanıyoruz ve yol alıyoruz demişler.

Düşünce harekettir.İçine yolculuk,mevsimli mevsimsiz başlamıştır artık.Bütün bu düşünce tarzı,düşündüğümüz konuya göre değişir de değişir.Benim anlamadığım,mantık yürütme seansları sunuyor şuan içim.Herşey ya mantık ya da duygusal sonuç içermekte.Bu bile
garip gelir bana bazen.Ahaha diyip geçiştireyim:-)

Sanırım tatil hayatım başlasa iyi olacak.Ha evet,denize karşı güneşin batışını seyre dalarken,
gözlerimi kısıp,gördüğüm bütün görsellerin titreşimlerini dalgalandırmam lazım.

Haydi ben,benimle gelip,kendimle olmanın tadını çıkaralım.Soruları,tek kararda kalana bırakalım.Nasılsa,mıknatıs Rahman ve Rahimde gizli.Ne olursa olsun,soruların seni özgür
bırakmayacak.Ta ki,"insanım evet,iyi ki yaratıcı beni yaşatmaya karar vermiş,müteşekkirim
Tanrım"diyene kadar...

Belki de dileklerim biryerlerde bloke oldu da bunları yazmak istedim.Bak yine yaptım.Neden yaşantımız dileklenmeli?Neden kendimde çığır açmak zorundayım ya da bazen öyle hissediyorum ki?Yoksa bütün cevap,şu an ki bulunduğumuz yüzyılla mı alakalı?
Sen iste,doğru olan da budur,ama hala aklım bir karış havada değil mi?...

Satürn gezegeni,terket beni artık ve mümkünse bir daha beni hatırlama emi!

Bana başka bir bakış açısı lazım.Meditasyon mu?Üşeniyorum.O halde yarın ahah:)
O zaman bikbiklerini de al da git.

Sanane be,burası benim çöplüğüm hıh işte pıpıppp:))



Hiç yorum yok:

BAAK BURAYA DA BİRŞEYLER YAZDIMM :)

KAŞİF RUHUMUN KABA İNCELİKLERİ ;)

'Balı ekmeğe sürün,domatesle birlikte ham yapın.Tadından yenir.Güzel karışım:)

'Pet şişeyi çalkalayıp kulağınıza götürün.Deniz kıyısını,kulaklarınızda duyumsarsınız :)

NEYE AŞIK BU KİTAPLAR? :)

  • Aydınlanma nedir?-John White
  • Da vinci şifresi-Dan Brown
  • İlişki üzerine-J.Krishnamurti
  • Richard Bach-Sonsuza Uzanan Köprü